תפריט סגור

מאמר מתורגם פינוי דירות ומכוניות

הובלות מכונית נוסעים, הידוע גם ברכב / רכב רילוקיישן, רכב / רכב משלוח או רכב / הובלה אוטומטית – הוא עסק מגלגל מיליארדי דולרים בארה"ב עם אלפי ספקי שירות מחוף לחוף. למרבה הצער יש תחום זה עסק מוניטין שלילי והסטורי הוא נושא שלא נגמר תלונות מארצו.

המטרה של המדריך שלנו צעד אחר צעד בהמשך היא לעזור לך לבחור, חברת רילוקיישן מכונית אמינה מהימנה כי הוא הכי טוב בשבילך. למד כיצד לזהות ולמנוע הונאה, פינוי דירה מה לשאול וכיצד לנהל משא ומתן הצעה. יודע איך להשוות מובילים רכב מתחרים ואיך לעשות את הבחירה הסופית שלך. אל תהמרו – קבל מוכן ולשלוח את הרכב שלך באופן בטוח והזמן נכון.

רכב מחקר נע החברות ראשונה פינוי דירות

השתמש באתר אינטרנט של פרוקסי שאתה בוטח ולקבל הצעות מחיר -לוואי 10-15 חברות ספנות רכב ישירות. מחקר חברות אלו ביסודיות. בדקו דוחות צרכן וסקירות עסקיות באינטרנט:

ברגע שאתה מקבל רשימה של 10-15 מועמדים שנבחרו מראש, לבדוק את דירוג שלהם  או (דן אנד ברדסטריט). אל תלכו מתחת כיתה אלא אם כן אתה יודע מה אתה עושה – אחרת אתם עלולים להיתקל בבעיות פוטנציאליות עם רשם החברות אלה בהמשך הדרך.

חנות לאיכות הטובה ביותר – לא במחיר הנמוך ביותר פינוי דירות.

לא לבחור חברה רק בגלל שהם מציעים לך את המחיר הנמוך ביותר. רבים אוטומטי מובילים הצעה נמוכים בתחילה כדי להביא לך מחויב ולאחר מכן יגדלו מחיר החשבונית שלהם באופן דרמטי. קבוצה אחרת של חברות – ברוקרי משלוח אוטומטי – לעתים קרובות ההצעה נמוכה רק כדי להרוויח את העסק שלך ולאחר מכן ללא תקנה לנסות להתאים ההצעה הנמוכה שלהם לחברת הובלת מכונית אמיתית להובלת המכונית שלך. זה בדרך כלל לא עובד דואר רשום. כמה ברוקרים אוטומטיים עדיין יוכלו "למצוא" מניע זול עבור המכונית שלך, אבל מניע שסביר להניח יהיה מבוטח ולא מורשה (זה מה שעושה אותם בזול אחרי הכל). אז אם אתה מרגיש שההצעה היא טובה מכדי להיות אמיתי – זה כנראה הוא.
מחברות שהאמצע במחיר הפוטנציאליים הן בדרך כלל אמינות ולכן רוב רובו – ראויות לתשומת הלב הקרובה ביותר בחיפוש שלך.

ודא כי חברה של הבחירה שלך היא ברישיון, מבוטחת.

פינוי דירות האמריקאי (משרד התחבורה אמריקאי) מחייב את כל חברות ההובלה ברישיון הרכב, מבוטחות מלוכדות. אם אתה עובד עם רכב ברוקרים לוודא שסופו של דבר חברת רכב ההובלה שלך עומדת בכל הדרישות שהוזכרו לעיל. הקפד לבדוק את אתר ספק האינטרנט של המניע – הם צריכים שיהיו להם רישיונות פורסמו בדף הבית שלהם. חברות עם תכנית מורשה תג ביטוח רכב סוכן משלוח מגיע זיכויים ואמון נוספים. פינוי דירותהוא ביטוח פער אשר מסייע לכסות את מה שאינו מכוסה בדרך אחרת. תאונות קורות, המכונית שלך עשויה להיות פגומה או אפילו הסתכמה בתקופת מעבר – לא להמר עם זה, תן לביטוח לשלם עבור נזקים רכב או אובדן רכב.

להחליט בעצמך אם אתה זקוק למוביל פתוח או סגור.

ספקים סגורים לספק ביטחון טוב יותר עבור המכונית שלך, אבל הם כ -50% יקרים יותר מאשר ספקים פתוחים קונבנציונליים. רוב המכוניות מקבלת מועברים בבטחה בנושאים פתוחים בימינו. אז אם אתה לא זז כל רכב מעל יקר, חדש או מכונית קלאסי עם ערך סנטימנטלי עבורך אז חברות עם צי נושאת פתוח צריכים לעבוד היטב.

שאל אם הם משתמשים במסופים אוטומטי פינויי דירות.

חברות רילוקיישן רכב המשתמשים במסופים צריכים לאסוף עומס מלא של המכוניות הולכים ממקום אחד למשנו. זה עלול לקחת כמה שבועות לפני שהם יכולים לאסוף מספיק כדי למלא עומס משאית מלאה. הימנע מחברות אלה אם אתה צריך משלוח הפקודה. עם זאת, אם הזמן הוא לא דאגה העיקרית שלך – חברות מסוף תספק פתרון הרבה יותר זול לצרכי רילוקיישן המכונית שלך.

לבקש חוזה כתוב לפני החתימה כלום.

כל הבטחות שנעשו על ידי המניע האוטומטי מילוליות הן חסרות ערך. לבקש עותק כתוב של החוזה שלך וקרא אותו מהקצה לקצה בעיון לפני חתימת העסקה. להקדיש תשומת לב מיוחדת לאותיות הקטנות סופר פארם– לעולם לא ישכח שהשטן מסתתר בפרטים קטנים. להבין את האפשרויות שלך ולתכנן בהתאם.

בדקו עבור דמי ביטול לפינוי דירה

ודא שיש לו מניע המכונית שלך מדיניות ביטול מקובלת – פינוי דירה התוכניות שלך זזות יכולים פתאום לשנות ואתה לא רוצה להיענש בחומרה על דברים שאינם בשליטתך.

מסקנה

נחשב לפעילות גופנית קשה ומלחיץ על ידי נהגים רבים, העברת המכונית שלך יכולה להיות חוויה קלה וחלקה, אם אתה ניגש אליו בצורה נכונה. בחירת חברת העברת מכונית אמינה אתה יכול לסמוך עליו היא ללא ספק ההחלטה החשובה ביותר שאתה יכול לעשות כאן.

לעולם אל תשכח את פתגם חכם – אי תכנית מתכננת להיכשל. לתכנן היטב וליהנות מהמהלך שלך.

אלווין – מנהל אתר ומנהל שיווק ."מקום אחד להפסיק עבור כל הנהגים" חשוב לדעת על משלוח בינלאומי בישראל

אם זה הפעם הראשונה שלך בהעברת רכב, הקפד לקרוא את שאלות ותשובות העברת משאבי רכב באינטרנט הראשון – תוכל ללמוד איך להימנע מטעויות חפים מפשע, אבל יקרות רבות בעת העברת המכונית שלך.

דילוג לתוכן